[小小運動員大愛💕的日常服裝] moody tiger 兒童運動服飾



     上身 Perfect Day Long Sleeve $249.00 -size 100
     下身 Breezy Legging - Block Peach  $199.00 -size 100

Valerie 自一年前開始玩平衡車後,半年前亦開始了游泳活動;早前更締造了少少成績,在25米扶板踢水比賽中拎左個冠軍,繼續向未來三項鐵人運動員的目標進發!

雖然多了時間在運動方面,Mommy Amy 卻一直對運動服飾瞭解不多, 只懂得一些市面上的大牌子, 因此很榮幸獲兒童運動品牌 moody tiger 的邀請,試穿了他們的皇牌系列。


moody tiger 兒童運動品牌以時尚及兼具功能性為理念,創辦人本身亦為一對擁有三個孩子的年輕父母,其家族從事紡織衣料生產超過 20 年,他們獨家研發出一種超薄布料 Myrca,以 82%超細尼龍加上 18% 彈性纖維織成,對比一般運動衣常用的滌綸纖維,更輕、更薄、更柔軟、更耐磨、彈性好,而且不易產生靜電,非常適合小朋友跑動走跳。Myrca 並通過 Oekotex 100 環保證書,確保不含任何有害物質,而且所有產品承諾由不僱用童工的工廠生產。

以上係產品資料,以下先係重點,因為產品真係超乎想像的好!! 寫呢篇分享文時,Valerie已慣常穿著品牌兩個月,無論係練車游水還是出街玩,moody tiger都係我們衣櫃中的首選,點解?

Breezy Legging - Block Peach  $199.00 -size 100

💯 玩平衡車首選,因為真係好耐磨!
其皇牌產品Breezy leggings 質地十分柔軟,舒服到想往面上磨 😅,第一次拎出黎著時,爹D仲話會唔會踩兩下車就磨爛架, 老實講,我本來都幾擔心,但練車後發現仍然無穿無爛(每次都練上兩三小時架!) ,我真係立即鬆一口氣! 更重要係,我地粗著了兩三個月, 真係連毛粒都無, 到而家仍然係如新既一樣, 真係不得不佩服!!

我都未提到其他賣點, 因為輕巧透氣, 所以天氣熱時著都唔焗促, 而且又好彈性, 官方資料話可以輕易拉開超過 50%,比市面一般瑜珈牌彈性更佳。我只知道Valerie著上後可以跑得更快,佢亦因為感覺少了負擔,所以肯場上既表現就更好啦!

當然唔少得一提既係衣料同時具備抗紫外線功能(UPF 50+),能避免烈日曬傷及蚊蟲叮咬 。我地每個周末都肯戶外練足幾個鐘,所以呢點更加加了不少分。

上身 Perfect Day Long Sleeve $249.00 -size 100 
下身 Breezy Legging - Block Peach  $199.00 -size 100

💯 游水都係首選,因為方便攜帶又快乾!
去游水本身已經要拎毛巾, 泳帽, 泳鏡等好多野, 所以moody tiger 的衣服每件平均重量只約 50 克,絕對係放埋入游泳裝備的不二之選, 而且捲起來亦只有環保袋大小,不太佔空間;另外其兼具快乾的特性, 就算唔小心成件整濕左都可於兩小時內乾透,非常安心方便。

                                        左圖 Breezy Legging - Nile Blue $189.00 -size 100
   右圖 Breezy Legging - Block Peach  $199.00 -size 100

💯 日常穿著都係首選,因為設計時尚,容易配襯!
moody tiger 的設計時尚且款式很多, 尺寸亦齊全, 例如Leggings 備有多種呎吋,適合 2-12 歲的兒童; 男童 Legging pants 為長褲內外兩件式,女童則為一件式,有淨色和印花款式,簡
潔俐落,顏色淡雅, 十分易於配襯。其實除了 Breezy leggings,moody tiger 亦有運動
上衣款式和輕薄外套,無論係進行運動,跳舞定只係去遊樂園玩都十分適合。

moody tiger 本身為網上商店,於官網(https://moodytiger.com)內訂購產品,落單後 2-3 日內
即可送到府上。收到既包裝袋記住唔好就甘丟棄,因為包裝袋具封密功能,可以留返重用作替換衣物的收納袋,若想親身接觸產品,亦可以到位於銅鑼灣皇室堡的兒童服飾精品店「奈美良衣」選購體驗。

moody tiger 售賣點
官網 :    https://moodytiger.com
實體店 :「奈美良衣」銅鑼灣皇室堡 shop 219

#moodytiger  #breezylegging