[秋冬潤膚之選] WELEDA 唯美達 金盞花嬰幼兒面霜


一直以為今年冬天唔會凍, 但呢幾日開始起風,早晚除了溫差大,亦明顯感覺氣候乾燥, 平時不太注重保養的我們亦要立即滋潤一番。

老實講, 對囝囡雖然沒有濕疹問題,但係仍然避不開皮膚容易過敏的問題, 皮膚經常突然泛紅或有紅點,因此皮膚清潔及保養品的挑選上我都不敢掉以輕心,必定首選純天然成份及確保不含合成防腐劑、香料、色素等原材料。

我平常會依賴美國EWG系統的產品評分,確保產品大部份成分都為最安全的1分才會挑選,因此今次十分榮幸獲瑞士有機品牌WELEDA【唯美達】邀請試用其金盞花嬰幼兒面霜,其主要成份都係屬於最安全的1分, 因此我十分期待試用, 收到後當晚便立即找來囝囡做白老鼠。

躲得過濕疹但卻避不開皮膚容易過敏的問題

進入試用分享之前, 先介紹一下個品牌先。瑞士有機品牌 WELEDA【唯美達】始於 1921 年,承傳「人智科學Anthroposophy」智慧, 首創超越天然有機耕種的「Biodynamic 自然動力農法」,孕育出最優質的植物作為天然原材料,當中WELEDA【唯美達】Calendula金盞花嬰幼兒護理系列更獲得歐洲國際組織 NaTrue 天然有機護膚品認證,確保不含合成防腐劑、香料、色素、基因改造成分及來自石油的原材料。產品通過皮膚醫學測試,並無動物測試。

今次獲試用既係Calendula金盞花嬰幼兒護理系列入面既金盞花嬰幼兒面霜,呢款面霜大人都適用,所以當然我自己都有做白老鼠啦! 一對囝囡加埋我都全部舉手話好用,點解呢?

🌼 因為面霜雖然係杰身質地,但十分容易推開,連小朋友自己都做得到👍🏻
🌼 面霜具親膚性, 好易吸收, 只感滋潤卻唔會感到痴立立 👍🏻
🌼 成分100% 天然,實在安心 👍🏻
🌼 主要成份的金盞花具天然抗菌及治癒功效,確實有效紓緩受刺激的泛紅肌膚 👍🏻
🌼 有淡淡花香,媽媽同囡囡都愛不釋手!! 👍🏻


為健康及保護脆弱的嬰幼兒皮膚,今個秋冬我就靠WELEDA【唯美達】Calendula金盞花嬰幼兒面霜保護我對囝囡既皮膚了。

🌼 WELEDA【唯美達】
Calendula金盞花嬰幼兒面霜
零售價: HK$178 / 50ml

🌼 銷售點 : 美康 Meka、萬寧 Baby、指定 SaSa、CosmeKitchen、
                     指定 AEONBODY 及崇光(銅鑼灣店)
       WELEDA Hotline : 2774 8333

#weledahk #weledababy